Reklama2015-05-04
0

Havas Media z blogerką Cajmel dla Złotych Tarasów

Dom mediowy Havas Media (Havas Group) wygrał przetarg na obsługę warszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy. Zajmie się dla niego strategicznym planowaniem i zakupem mediów dla marketera.

Szczegółów dotyczących przetargu nie ujawniono.

Działania reklamowe będą obejmować zarówno szeroko zasięgowe kanały pozainternetowe, jak też aktywności w sieci. W ramach działań niestandardowych przewidziana jest stała współpraca z popularną blogerką modową Cajmel, a także wspieranie lokalnych eventów organizowanych przez Złote Tarasy. Najbliższy z nich - urodziny magazynu „Glamour” - odbędzie się 16 maja i jest poprzedzony konkursem facebookowym na najlepszą stylizację.

W Havas Media w prace przetargowe i obsługę Złotych Tarasów została zaangażowana nowootwarta struktura - LuxHub Polska (przeczytaj o niej więcej).

Autor:bg

Więcej informacji:Havas Media, Złote Tarasy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas