Firma Screen Network (należąca do Grupy 4fun Media) zawarła umowę kupna 100 proc. udziałów spółki PRN Polska zajmującej się obsługą sieci ekranów w 47 supermarketach Carrefour.
Grupa 4fun Media w komunikacie giełdowym uzasadniła, że sieć ekranów należąca do PRN Polska „stanowi istotne uzupełnienie obecnej oferty rynkowej i aktywów Screen Network”.
Screen Network kupiła do PRN Polska od Bithell Holdings Limited. Cena wyniesie maksymalnie 4,975 mln zł, o ile obie strony osiągną w najbliższych latach założone cele biznesowe. Zostanie zapłacona w 26 ratach miesięcznych do końca stycznia 2020 roku.
Do Screen Network należy prawie 80 tys. ekranów (w blisko 15 tys. lokalizacji) emitujących reklamy w systemie digital signage.
W pierwszej połowie br. spółka zanotowała 4,52 mln zł wpływów, o 3 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast cała Grupa 4fun Media miała 22,85 mln zł wpływów ze sprzedaży i 3,48 mln zł zysku netto.