Reklama2019-03-22
0

Screen Network wymienia swoje ekrany LED na ekrany nowej generacji

Firma Screen Network (należąca do grupy kapitałowej 4Fun Media) zaczęła wymianę ekranów LED w swoich nośnikach na ekrany nowej generacji.

W nośnikach instalowane są ekrany z diodami 8 mm, co przy 50 metrowej powierzchni ekranów daje zagęszczenie sięgające 4000 pikseli na metr kwadratowy. - Jest to nowa jakość na polskim rynku digital-out-of-home przekładająca się na fotorealistyczną jakość i możliwość emisji dowolnych rozmiarowo treści w prezentowanych na ekranach kampaniach reklamowych - podkreśla Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.

Jednocześnie firma wprowadza nowe nazewnictwo swojej sieci ekranów LED City. Podzielono je na cztery grupy: Standard, Standard Plus, Quality i Super Quality.

Do Screen Network należy 40 ekranów LED, w marcu wymienionych zostanie sześć, a potem nowe ekrany będą sukcesywnie instalowane w pozostałych.

- Zmiana ta nie tylko wpłynie na podniesienie jakości samych ekranów, ale również pozwoli na ich nową kategoryzację. Dzięki temu nasi klienci zyskają bardziej przejrzystą identyfikację nośników - zapewnia Agnieszka Wilczyńska, dyrektor działu sprzedaży w Screen Network.

Do Screen Network należy 23,5 tys. ekranów w 3,6 tys. lokalizacjach w 553 miastach w całej Polsce. Są one zarządzane w ramach zintegrowanego systemu informatycznego, dzięki czemu firma oferuje klientom zakup w systemie programmatic poprzez platformę Adform.

Screen Network należy do grupy kapitałowej 4Fun Media, półtora roku temu kupiła też spółkę PRN Polska obsługującą sieć ekranów w 47 supermarketach Carrefour. W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa 4Fun Media w segmencie reklamy zewnętrznej zanotowała 13,03 mln zł wpływów.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas