Reklama2011-05-05
3

Serce, Rozum, dziewczyna i chłopak reklamują Plany Domowe TP (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Planów Domowych TP oparta na wizerunku Serca i Rozumu. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film It, AlienFX i MEC.

Rozpoczęta właśnie kampania Planów Domowych TP informuje, że w ramach nowych planów telefonicznych można otrzymać dodatkowe minuty na połączenia z telefonu stacjonarnego na komórkę oraz rozmowy międzymiastowe i zagraniczne. Aktywowanie tej oferty następuje poprzez połączenie się z numerem 19393.

Serce i Rozum w reklamach TP (wideo case study)


W kampanii występują Serce i Rozum, którzy tym razem chcą zadzwonić do dziewczyny poznanej przez Serce, jednak po wybraniu numeru odzywa się głos mężczyzny.


Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat i kanały At Media), radiu oraz prasie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, produkcją spotu zajęła się firma Film It, a postprodukcją – firma AlienFX, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Serce, Rozum, Serce i Rozum

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas