Reklama2020-01-28
0

Adam Małysz opiekunem programu „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami"

Milka (Mondelez Polska) ogłosiła nawiązanie strategicznej współpracy z Adamem Małyszem. Sportowiec został opiekunem inicjatywy „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”, której celem jest wspieranie przyszłych mistrzów na początku ich wymagającej drogi na szczyt.

„Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami” to program będący częścią kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka kontynuuje m.in. nawiązaną w ubiegłym roku współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim oraz sponsoring Kadry A.

Adam Małysz dla marki Milka

Milka w ubiegłym roku przekazała młodym skoczkom kaski, zapewniła im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych oraz sfinansowała szkolenia dla ich trenerów.

W tym roku, długofalowy projekt wsparcia młodych sportowców będzie kontynuowany pod nazwą „Milka. Sercem z Młodymi Skoczkami”. Bieżące potrzeby marka będzie konsultować z Adamem Małyszem, który został oficjalnym opiekunem programu.

– Cieszę się, że Milka nie koncentruje się jedynie na mistrzach, ale konsekwentnie inwestuje również w ich przyszłych następców. Eliminowanie braków sprzętowych, czy szkolenia dla trenerów, to działania, które z pewnością przyniosą efekty w przyszłości – komentuje Adam Małysz.

Na kampanię „Milka. Sercem z Naszymi” składa się w tym roku wsparcie reklamowe w telewizji, digitalu oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce. Ponadto od stycznia wystartowała też loteria.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Autor:jd

Więcej informacji:Milka, Adam Małysz, Sercem z naszymi

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas