Reklama2011-10-24
2

Serce, Rozum, Steven i „Park Jurajski” reklamują FunPack TP (wideo)

Telekomunikacja Polska rusza z kampanią reklamującą ofertę Fun Pack. Bohaterami akcji oprócz Serca i Rozumu są tym razem hollywoodzki reżyser Steven i film „Park Jurajski”.

W nowym spocie Telekomunikacji Polskiej Serce odbiera telefon od hollywoodzkiego reżysera Steven, który proponuje udział w filmie „Park Jurajski VII”, natomiast Rozum natychmiast sprawdza w internecie, co to za osoba. Taki przekaz reklamuje wprowadzony przez TP w maju br. Fun Pack, który obejmuje Neostradę Fiber, telewizję cyfrową i pakiet telefoniczny (więcej o tej ofercie - http://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/fun-pack-multimedialny-pakiet-od-tp). Kampania informuje, że nielimitowane rozmowy telefoniczne na numery stacjonarne - wraz z opłatą za utrzymanie łącza - w ramach tego pakietu kosztuje do 40 zł miesięczie.

>>> Effie Awards 2011: Grand Prix dla Serca i Rozumu TP SA (wideo)

>>> Serce i Rozum TP żartują z szympansa Netii (wideo)


Kreację kampanii - obejmującej przede wszystkim telewizję - przygotowała agencja Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Serce, Rozum, FunPack TP

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas