Reklama2010-04-07
2

Serenada: Kroi się na dobry dzień (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa wprowadzająca na rynek sery żółte Serenada. Akcję pod hasłem „Kroi się na dobry dzień” przygotowały studio „Se-Ma-For”, agencja PZL i dom mediowy Starcom.

Animowany spot wykorzystywany w launchingowej kampanii reklamowej serów żółtych Serenada pokazuje zabawną historyjkę rodzinną z udziałem tego produktu. Przekaz pod hasłem „Kroi się na dobry dzień” sugeruje również, że Serenada to jedyna marka w branży nieopierająca się na nazwie gatunków sera. Produkt – wprowadzany na rynek przez spółdzielnię mleczarską Spomlek – ma zyskać w ten sposób radosny, pozytywny wizerunek.

W ramach akcji 30-sekundowa reklama jest emitowana od 5 kwietnia m.in. w TVP, TVN i Polsacie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL, produkcją spotu – przygotowanego w technice animacji poklatkowej – zajęło się studio „Se-Ma-For”, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Serenada, ser żółty, Se-Ma-For, Spomlek

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas