Telewizja2016-09-20
16

Seriale TVP największymi hitami, „Rolnik szuka żony” z 4,4 mln widzów. Rośnie TVN24

Minął trzeci tydzień jesiennych ramówek telewizyjnych. Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na czele był Polsat, a ponad 4 proc. udziału zanotował TVN24 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Polskie stacje telewizyjne już w pełni rozpoczęły emisję premierowych programów i seriali w jesiennej ramówce. Największą widownię w zeszłym tygodniu, tj. w okresie od 12 do 18 września 2016 roku, zgromadził obyczajowy serial „M jak miłość”, którego odcinek z 12 września oglądało 5,96 mln widzów, co przełożyło się na 38,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Drugie miejsce zajął serial „Ranczo”, który 18 września na antenie TVP1 oglądało 5,11 mln widzów, co dało stacji 30,51 proc. udziału.

Podium uzupełnia pokazany 14 września trzeci odcinek nowego sezonu „Na dobre i na złe”. Produkcję tę w Dwójce śledziło 4,54 mln widzów (28,51 proc. udziału). Serial ten bezpośrednio konkurował z meczem Ligi Mistrzów Legia Warszawa - Borussia Dortmund, którego transmisję w Jedynce śledziło 2,80 mln osób (14. pozycja wśród hitów tygodnia).

Czwarty był „Rolnik szuka żony” TVP1 (4,41 mln widzów; 28,93 proc. udziału; emisja 11 września), a pierwszą piątkę uzupełnia „Ojciec Mateusz” (3,64 mln widzów; 24,57 proc. udziału; 15 września).

Oczko niżej znalazła się popularna telenowela Dwójki „Barwy szczęścia” (3,58 mln widzów; 24,03 proc. udziału; 14 września).

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w zeszłym tygodniu były „Wiadomości” TVP1, które 18 września obejrzało 3,55 mln widzów. Z kolei najchętniej oglądane wydanie konkurencyjnych „Faktów” TVN zgromadziło 2,92 mln widzów (emisja również 18 września). 2,92 mln oglądających miał również „Teleexpress” Jedynki, także pokazany tego samego dnia.

Liderem oglądalności programów typu talent-shows znalazł się kolejny odcinek nowej edycji „Mam talent!” (3,03 mln widzów; emisja 17 września w TVN).

Zobacz tabelę

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był tutaj serial „M jak miłość”, który 13 września oglądało średnio 2,02 mln osób (32,94 proc. udziału).

Drugie miejsce zajął reality-show „Rolnik szuka żony” (1,60 mln widzów; 24,32 proc. udziału), a podium uzupełnia „Ranczo” (1,47 mln widzów; 21,55 proc. udziału).

W czołowej piątce znajdują się jeszcze serial „Na dobre i na złe” (1,35 mln; 21,68 proc.) oraz mecz Legia - Borrusia (1,28 mln; 21,46 proc.).

Zobacz tabelę

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(16)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas