Internet2017-07-26
6

Onet z najpopularniejszym serwisem dla mężczyzn. W górę Interia, w dół WP, Logo24.pl przed CKM.pl i Menshealth.pl

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Sekcja Facet portalu Onet.pl jest zdecydowanie najpopularniejszym serwisem dla mężczyzn w polskim internecie. Wśród stron czasopism liderem jest Logo24.pl, wyprzedzające CKM.pl i Menshealth.pl. W skali roku spory wzrost odwiedzalności zanotował męski dział Interii, a duży spadek - męski dział WP.pl.

W czerwcu br. serwis Facet.onet.pl odwiedziło 1,2 mln realnych użytkowników (czyli 4,45 proc. wszystkich polskich internautów), którzy wykonali 14,22 mln odsłon, każdy korzystał ze strony średnio przez 11 minut i 37 sekund - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Facet.onet.pl pod względem liczby użytkowników nieznacznie wyprzedził męską sekcję Interii (miała 1,14 mln użytkowników), natomiast pod względem liczby odsłon ma ogromną przewagę - zanotował ich ponad trzy razy więcej niż Facet.interia.pl (4,55 mln) i ponad pięć razy więcej niż Logo24.pl (2,83 mln) należące do Grupy Gazeta.pl.

Logo24.pl jest najpopularniejszym serwisem czasopism dla mężczyzn. W zeszłym miesiącu miał 410,4 tys. realnych użytkowników i 2,83 mln odsłon. Serwis CKM.pl (Marquard Media Polska) zanotował 293,5 tys. użytkowników i 2,18 mln odsłon, Menshealth.pl (Motor-Presse Polska) - 247,1 tys. użytkowników i 2,44 mln odsłon, a uruchomiony w połowie ub.r. Playboy.pl (Marquard Media Polska) - 108,1 tys. użytkowników i 1,13 mln odsłon

Żaden z pozostałych serwisów nie osiągnął poziomu miliona odsłon.

Zobacz tabelę

Na samych komputerach Facet.onet.pl miał jeszcze większą przewagę nad sekcją Interii dla mężczyzn. Zanotował 1,23 mln użytkowników i 13,33 mln odsłon, podczas gdy Facet.interia.pl - 815,2 tys. użytkowników i 2,79 mln odsłon.

Zobacz tabelę

Na smartfonach i tabletach zdecydowanie najwięcej użytkowników zanotował Facet.interia.pl - 519,5 tys. użytkowników, ponad trzy razy więcej niż Logo24.pl i CKM.pl.

Natomiast najwięcej odsłon - 2,09 mln - miał Menshealth.pl.

Zobacz tabelę

W skali roku Facet.onet.pl zanotował spadek zasięgu o 21,4 proc. (z 5,66 do 4,45 proc.), liczby odsłon o 15,25 mln (czyli o 51,7 proc.) i średniego czasu korzystania o 47 sekund (czyli 6,3 proc.). Jeszcze więcej stracił dział WP.pl dla mężczyzn - aż 89,7 proc. zasięgu, 17,9 mln odsłon (to aż 97,1 proc. w dół) i 4:14 minut średniego czasu korzystania (62,6 proc. w dół).

Za to Facet.interia.pl osiągnął wzrost zasięgu o 4,2 proc., liczby odsłon o 478,4 tys. (to 11,4 proc. w górę) i 36 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego (10,4 proc. w górę).

Facetpo40.pl zanotował ponad trzy razy więcej odsłon niż rok wcześniej, mimo spadku zasięgu o 40,5 proc.

Playboy.pl, uruchomiony w połowie ub.r., we wcześniejszych miesiącach miał więcej użytkowników niż w czerwcu (we wrześniu ub.r. miał rekordowe jak dotąd 159,6 tys.), w styczniu i marcu br. notował po nieco ponad milion odsłon, a z czerwcu osiągnął najdłuższy jak dotąd przeciętny czas korzystania przez użytkownika

Zobacz tabelę

Autor:tw

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas