Reklama 2019-04-23
0

Shake Hands autorem kampanii „Atopowe SOS” dla Eau Thermale Avène

Agencja Shake Hands realizuje w mediach społecznościowych kampanię „Atopowe SOS” dla marki Eau Thermale Avène koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmétique.

Celem prowadzonych przez agencję działań jest promocja kolejnej edycji konkursu konsumenckiego „Atopowe SOS” skierowanego do rodziców dzieci cierpiących na atopowe zapalenie skóry, budowanie wizerunku marki Eau Thermale Avène oraz edukacja z zakresu produktów i rozwiązań oferowanych przez markę.

Shake Hands odpowiada za strategię działań, prowadzenie komunikacji na profilach social media, współpracę z influencerami, obsługę konkursu oraz kampanie mediowe promujące konkurs. 

Agencja pozyskała zlecenie w drodze przetargu, którego szczegółów nie ujawniono.

Laureat konkursu wygra 3 tygodniowy pobyt w Centrum Hydroterapii Avène we Francji dla swojego dziecka.

Za bieżącą obsługę kampanii odpowiada odpowiada Agnieszka Radosz, community manager oraz Szymon Ślipko, strategy director.

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas