Reklama2018-12-04
1

Na rynek wchodzi sieć klubów fitness Fit/One

W grudniu do Polski wchodzi niemiecka sieć klubów fitness Fit/One. Launch marki przeprowadza na naszym rynku dom mediowy Mediaplus (Group One).

Fit/One ma na terenie Niemiec i Austrii posiada dwadzieścia sal do ćwiczeń fitness. Na tych rynkach działa od 2014 roku.

14 grudnia sieć wchodzi na polski rynek. Pierwsza siłownia zostanie otwarta w Blue City, na powierzchni 5 tys. m2.

Mediaplus jest w pełni odpowiedzialny za launch oraz umocnienie pozycji nowej marki na rynku klubów fitness i siłowni w Polsce. Działania prowadzone pod hasłem  "More than a gym", obejmują intensywną kampanię w radio, na nośnikach OOH i DOOH oraz ambienty w Warszawie. Kolejny etap kampanii, po otwarciu lokalu, potrwa do końca roku.

Za całość strategii mediowej i realizację działań odpowiada Mediaplus. Kreację materiałów przygotowała centrala Fit/One w Niemczech.

Autor:jd

Więcej informacji:Mediaplus, Fit/One

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas