Reklama2008-10-08
0

Sieć serwisów samochodowych Premio z ofensywą reklamową

W ramach kampanii Premio na terenie całego kraju przy zakupie oponzimowych jednej z marek: Goodyear, Dunlop lub Fulda do 30 listopadabr. można wziąć udział w loterii SMS-owej, w której główną nagrodąjest samochód Volkswagen Passat.

Dodatkowo przez cały okres trwania promocji, codziennie wśróduczestników losowany jest jeden z 61 zestawów nawigacjisamochodowej.

Promocja konkursu jest oparta na reklamach radiowych iprasowych, w dużej części spersonalizowanych w zależności odregionu oraz konkretnej lokalizacji danego serwisu Premio.

Reklamy prasowe publikowane są od 1 października w regionalnychwydaniach "Gazety Wyborczej", w lokalnych tytułach MediówRegionalnych oraz Polskapresse, a także w ogólnopolskiej prasiemotoryzacyjnej: "Auto Świat" oraz "Auto Świat Poradnik". Kampanięprasową uzupełniają reklamy radiowe, które będą emitowane od 13października w Radiu Zet oraz rozgłośniach lokalnych sieci Eska iRMF Maxxx. W mediach regionalnych podawana będą nazwy i adresylokalnych serwisów Premio. Ponadto na budynkach serwisów Premio sąumieszczone billboardy z informacją o promocji opon zimowych.

Dla klientów serwisów przygotowano gazetki promocyjne, któreoprócz promocji oferty i komunikacji konkursu zawierają takżepraktyczne porady na temat przygotowania samochodu do sezonyzimowego i techniki jazdy po śniegu i lodzie. Informacja o kampaniijest dostępna na stronie www.loteriazimowa.pl.

Kampania potrwa do 30 listopada br. Kreację przygotowała agencjaPolymus. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Autor:łk

Więcej informacji:Premio

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas