Reklama2010-02-23
1

„Siedzenie nie boli” - pupy reklamują Posterisan (wideo)

Pod hasłem „Siedzenie nie boli” rozpoczęła się kampania reklamowa leku na hemoroidy Posterisan. Akcję obejmującą telewizję i internet przygotowały agencja reklamowa Image Art i dom mediowy Effective Media. 
 

Ruszająca właśnie kampania reklamowa Posterisanu w żartobliwy sposób pokazuje problemy z siedzeniem pup pracujących w biurze. Animowany przekaz pod hasłem „Siedzenie nie boli” podkreśla korzyści, jakie uzyskują osoby cierpiące na hemoroidy po zastosowaniu tego leku. W podobnej konwencji Posterisan był już reklamowany przed trzema laty (więcej).

Obecna akcja jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN Style i wybrane kanały tematyczne AtMedia) oraz internecie (serwis hemoroidy.info.pl). Kreację kampanii – zaplanowanej do 28 marca – przygotowała agencja reklamowa Image Art., a zakupem mediów zajął się dom mediowy Effective Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Posterisa, Image Art, Effective Media

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas