Reklama2020-10-27
4

Starcom i Carat zajmą się obsługą mediową Tauronu

Spółka Tauron Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę mediową. Do współpracy wybrała domy mediowe Starcom (Publicis Media) i Carat (Dentsu Aegis Network Polska). Odrzuciła w nim oferty agencji Sigma Bis i Effective Media Solutions.

Przetarg na obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów do kampanii Tauron Polska Energia trwał od lipca br. Oferty w nim złożyły: Starcom (Publicis Media), Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska), Media Group, Effective Media Solutions, Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PZU i PKN Orlen)  i ClickAd.

Z przetargu została wykluczona oferta ClickAd (agencja zaproponowała w niej cenę 4,9 mln zł). Odrzucono oferty Effective Media Solutions (z ceną 4,92 mln zł) i Sigma Bis (z ceną 11,07 mln zł). Tauron nie podaje powodów odrzucenia tych ofert.

Spółka wybrała do współpracy Starcom (z ceną 11,07 mln zł) i Carat (z ceną 11,07 mln zł). Umowę z nimi podpisze na rok.

Agencje te zajmą się planowaniem i zakupem mediów oraz optymalizacją kampanii. Będą odpowiadać za koordynację i kontrolę wszystkich działań związanych z realizacją kampanii reklamowych, współpracować ze wskazaną przez Tauron agencją reklamową. Obsługa mediowa dotyczyć będzie kampanii realizowanych w telewizji, radiu i prasie.

Kampaniami w internecie zajmą się wybrane w zakończonym niedawno przetargu agencje Novem, PiMedia Group i MullenLowe MediaHub.

Budżet, jaki spółka przeznaczy na media wynosi 9 mln zł netto, czyli 11,07 mln zł brutto.

Autor:bg

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas