Reklama2016-07-14
1

Sielskie życie nieprzeciętnej rodziny promuje piwo z cydrem Dziki Sad (wideo)

W środę w telewizji zadebiutowała krótka seria spotów o nieprzeciętnej rodzinie, ich sadzie oraz ich małej, szalonej manufakturze. To początek kampanii reklamowej napoju alkoholowego Dziki Sad (produkowanego przez Grupę Żywiec), którą przygotowały i realizują firmy Ogilvy & Mather Advertising, Opus Film, Mediavest i Roots PR.

Spot pokazuje Dziki Sad - niezwykłe miejsce, gdzie wszystko jest trochę szalone. To tu mieszka nieco osobliwa rodzina, a rytm ich sielskiego życia wyznaczają zbiory jabłek. Opowieść o tym jak daleko pada jabłko od jabłoni i jak z dystrybucją Dzikiego Sadu radzą sobie jeże pokazywana jest we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizji.

Dziki Sad to połączenie piwa z napojem o smaku cydru. Wyróżniać ma go wyjątkowo orzeźwiający, mocny smak jabłek, w którym kwaskowatość jest idealnie zrównoważona nutą słodkości.

Kampanię przygotowała agencja Ogilvy & Mather Advertising. Spoty zrealizował dom produkcyjny Opus Film. Komunikację PR prowadzi agencja Roots PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediavest.

Autor:bg

Więcej informacji:Dziki Sad, Grupa Żywiec

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas