Reklama2018-11-15
1

Siemens zachęca do "odkrywania tego, czego zawsze szukałeś w kawie"

Rusza kampania reklamowa Siemensa, w której producent promuje swoje ekspresy do kawy. Kampanii towarzyszy promocja dla konsumentów. Działania przygotowały Insignia, OMD i Hypercrew.

Trwająca od 12 listopada kampania jest pierwszą dla kategorii ekspresów do kawy marki Siemens. W telewizji emitowany jest 8-sekundowy billboard sponsorski, a obok niego 30- i 15-sekundowe spoty. Podkreślają one, że dzięki reklamowanym produktom możemy cieszyć się smakiem światowej kawy we własnej kuchni.

Kampanię w telewizji wspierają działania online (VOD, social media, portale internetowe). Dodatkowo, w punktach sprzedaży przygotowano degustacje (potrwają do 30 grudnia) i materiały reklamowe: naklejki, plakaty, tabliczki i ulotki.

W ramach promocji dla konsumentów - za zakupione między 5 listopada a 31 stycznia 2019 r. ekspresy - Siemens przyzna premię do 500 zł (wysokość zwrotu gotówki jest zależna od linii ekspresu). Promocja prowadzona jest pod hasłem "Smaki i aromaty z najlepszych kawiarni świata”.

Dodatkowo w ramach współpracy z marką L’OR, w czasie organizowanej w sklepie degustacji, do każdego kupionego ekspresu marki Siemens z serii EQ.9 będzie można otrzymać 3 kg kawy L’OR.

Za adaptację spotów reklamowych, przygotowanie billboardu sponsorskiego, kampanię online i materiały POS odpowiada Insignia. Za zakup mediów odpowiada OMD, a za treści do mediów społecznościowych Hypercrew.

Autor:jd

Więcej informacji:Siemens, ekspresy do kawy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas