Siemens nawiązał współpracę z HyperCrew w obszarze social media.
Agencja została wybrana na opiekuna wizerunku firmy i będzie promowała markę na Facebooku.
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Potrwa ona do 2019 r.
Siemens nawiązał współpracę z HyperCrew w obszarze social media.
Agencja została wybrana na opiekuna wizerunku firmy i będzie promowała markę na Facebooku.
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Potrwa ona do 2019 r.
artykuł_testowy
„Taniec z Gwiazdami 14” hitem Polsatu, show zyskał 590 tys. widzów
MUX testowy firmy Polsatu może działać do marca 2025 roku
Kolejna awantura na Radzie Programowej Polskiego Radia. Wniosek o odwołanie Suskiego
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
Cyfrowy Polsat rekordowo tani na giełdzie. Ubyło 16 mld zł wyceny