Prasa2014-12-19
2

„Skarb” z Rossmanna w czołówce czytelnictwa miesięczników, liderem „Twój Styl”

„Twój Styl” to najchętniej czytany miesięcznik w Polsce w okresie od maja do października br. Na trzecim miejscu znalazł sprzedawany w sieci Rossman magazyn „Skarb” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.

Z fali Polskich Badań Czytelnictwa obejmujących okres od maja do października 2014 roku wynika, że po luksusowy „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) sięgało wówczas 9,54 proc. czytelników z szerokiej grupy wiekowej od 15 do 75 lat, podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 11,81 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu w zestawieniu najchętniej czytanych miesięczników znalazła się poradnikowa „Claudia” (Burda International Polska) z wynikiem na poziomie 6,84 proc. W skali roku pismo zanotowało spadek o 2,36 pkt. proc.

W pierwszej trójce znalazł się jeszcze wydawany na zlecenie sieci Rossmann „Skarb” (Ringier Axel Springer Polska), który przed rokiem był dopiero 27. W analizowanym okresie ten tytuł czytany był przez 2,83 proc. respondentów (wzrost o 3,40 pkt. proc.). Bezpłatny "Skarb" dystrybuowany jest głównie w drogeriach Rossmann, ale od końca ub.r. jego egzemplarze są też dostępne w sieciach Ruchu i Kolportera.

Ogółem, w pierwszej dziesiątce zestawienia znalazło się pięć miesięczników poradnikowych dla pań oraz po jednym piśmie luksusowym, ogrodniczym, wnętrzarskim, budowlanym i popularnonaukowym.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas