Reklama2018-12-13
0

Skoki narciarskie i „M jak miłość” z najwyższymi cenami reklam w TVP

W styczniowym cenniku Telewizji Polskiej najwyższe stawki za reklamy obowiązują przy transmisjach z zawodów w skokach narciarskich w TVP oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.

Najwyższa cena za emisję 30-sek. spotu to 72,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Obowiązuje przy transmisji z zawodów w skokach narciarskich w TVP1, które w styczniu stacja będzie pokazywać głównie w niedzielne popołudnia. Jest to maksymalna stawka przy tych relacjach.

Niewiele mniej kosztuje spot przy serialu „M jak miłość” w TVP2 - maksymalna cena wynosi 67,7 tys. zł. Nadawca deklaruje, że będzie pokazywać w styczniu 2019 roku nadal premierowe odcinki tej produkcji.

Na 30-sek. spot przy „Barwach szczęścia” reklamodawcy wydadzą do 44 tys. zł, a przy „Na dobre i na złe” - 40,8 tys. zł.

W styczniu na antenie TVP2 zaczyna się emisja drugiej edycji „Voice Kids”. Pierwszy odcinek zostanie pokazany w Nowy Rok, 1 stycznia. Kolejne – w sobotnie wieczory, zaraz po g.20. Najdroższy spot przy tej produkcji wyceniono na 34,9 tys. zł.

Z kolei za reklamę przy „Magazynie Ekspressu Reporterów” trzeba zapłacić 38,1 tys. zł.

W TVP1 stawki za spoty przy serialach są niższe niż w TVP2. Najwięcej kosztuje reklama przy „Ojcu Mateuszu” - 29,1 tys. zł. Przy „Blondynce” stawka wynosi 26,8 tys. zł, a przy „Komisarzu Aleksie” -  20,2 tys. zł. Na spot przy „Sprawie dla reportera” reklamodawcy wydadzą 27,4 tys. zł.

Nieco drożej kosztują spoty przy serwisach: do 31,7 tys. zł w bloku przy „Wiadomościach”, do 35,7 tys. zł – przy serwisie sportowym i do 35,9 tys. zł przy prognozie pogody.

Biuro Reklamy TVP sprzedaż reklam wg cennika będzie realizować do 19 grudnia br., a zamówienia na pakiety KZP będą przyjmowane do 14 grudnia br.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc., a TVP2 - 7,87 proc.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas