Reklama2017-01-04
1

Sławomir Jurek na czele działów kreacji i marketingu Discovery w Polsce

Sławomir JurekSławomir Jurek

Sławomir Jurek po blisko półtora roku pracy w Discovery Network CEEMEA objął nowe stanowisko. Obecnie pełni funkcję creative&marketing directora - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Sławomir Jurek w Discovery Network CEEMEA pracuje od września 2015 roku. Przeszedł tu z agencji Leo Burnett Warszawa. Dotychczas pełnił funkcję branded content partnership directora na region CEEMEA. Odpowiadał m.in. za rozwój strategii wszelkich niestandardowych aktywności i sprzedaż w tym regionie.

Obecnie Jurek stanął na czele zintegrowanych działów kreacji oraz marketingu, raportując bezpośrednio do Katarzyny Kieli, president & managing director Discovery Networks w regionie CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), która tymczasowo nadzoruje także rozwój biznesu w Polsce.

Na nowym stanowisku odpowiada odtąd za rozwój strategii komunikacyjnych i marketingowych dla flagowych marek nadawcy w Polsce m.in. Discovery Channel, TLC i Eurosport. Jurek całościowo nadzoruje komunikację marketingową, on-air, digital oraz działania B2B, realizując podejście 360°. Przejął on obowiązki po dotychczasowym dyrektorze marketingu, Macieju Tkaczu, który rozstał się z firmą.

- Sławek łączy w sobie długoletnie doświadczenie agencyjne w kreowaniu wizerunku marek, innowacyjne, holistyczne podejście, a także zrozumienie potrzeb komercyjnych. Jest człowiekiem pełnym pasji i zaangażowania, co z pewnością będzie atutem dla nowo powstałego działu. Jego nieszablonowe myślenie pozwoli nam jeszcze silniej angażować naszych widzów na wszelkich możliwych ekranach - powiedziała Katarzyna Kieli.

Przed dołączeniem do Discovery Sławomir Jurek ponad dwa lata pracował w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa jako group creative director. Wcześniej przez półtora roku prowadził własną agencję Narano Advertising. W przeszłości był też m.in. dyrektorem kreatywnym w agencji V&P, chief idea officerem w Cheil Worldwide, dyrektorem kreatywnym w Momentum Worldwide, dyrektorem kreatywnym w agencji Advertajzing. Pracował też w Euro RSCG 4D, Testardo Red Cell.

Autor:bg

Więcej informacji:Sławomir Jurek, Discovery

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas