Reklama 2021-10-11
3

Sławomir Peszko gwiazdą kampanii bukmachera Superbet. Debiut Adama Kornackiego

W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej bukmachera Superbet "Razem jesteśmy Super!" obok ambasadorów marki występuje piłkarz Sławomir Peszko.

Głównym bohaterem przedstawionej w reklamie telewizyjnej historii jest Sławomir Peszko, który dzięki aplikacji mobilnej Superbet, spędza ekscytujący dzień z pozostałymi ambasadorami marki. Były piłkarz reprezentacji Polski spotyka na swojej drodze piłkarzy Górnika Zabrze i Jerzego Dudka, w ringu staje oko w oko z Janem Błachowiczem, a w studiu telewizyjnym trafia na pytania od Michała Bugno.

W spocie wystąpił również piłkarski Youtuber „Qesek”. Wszystkie te postacie są już znane z wcześniejszej współpracy z Superbet.

Debiutem jest natomiast rola Adama Kornackiego - dziennikarza motoryzacyjnego, który związał się umową z bukmacherem i jest zaangażowany także w prowadzenie nowego, motoryzacyjnego formatu na kanale YouTube Superbet.

Scenariusz nowego spotu napisany jest w luźnej, humorystycznej konwencji. Superbet chce dostarczać rozrywki także tym, którzy nie są codziennymi użytkownikami aplikacji i serwisów bukmacherskich. Wystarczy że czerpią z życia satysfakcję i pasja jest dla nich wszystkim.

Spoty emitowane będą  w telewizji i kanałach internetowych. Uzupełnieniem głównej, 30-sekundowej  reklamy będzie seria krótszych produkcji 15-sekundowych, rozwijających historie poszczególnych ambasadorów oraz spoty komunikujące zaangażowanie sponsoringowe Superbet.

Superbet reklamuje się Janem Błachowiczem

Jako pierwszy opublikowany został materiał z Janem Błachowiczem, który już wkrótce stanie w obronie mistrzowskiego pasa federacji UFC. Kolejna produkcja z tej serii przeniesie narrację tej super opowieści na stadion Górnika Zabrze.

Dodatkowym wzmocnieniem kampanii są ekspozycje OOH i digital w najbardziej ruchliwych punktach miast. Superbet do końca roku będzie widoczny na ulicach Warszawy, Śląska, Trójmiasta i Krakowa.

Autorem scenariuszy dla Superbet jest Catalin Rusu, chief creative partner & CEO w agencji Rusu+Bortun. Za reżyserię i zdjęcia odpowiadał Marek Dawid z asystą Filipa Lufta, produkcja -Raman Statsenka.

Po stronie klienta projekt prowadzony był przez Katarzynę Gawlik (marketing manager Superbet w Polsce), Nicole Briggs-Kolmodin (global head of brand identity Superbet), Martinę Živković (Global Head of Planning) oraz Vlastimira Vukadinovića (global head of Marketing).

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Media Direction.

Autor: jd

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas