Reklama2016-01-21
2

Sławomir Szwaj innovation catalyst directorem w SMG Polska

Sławomir Szwaj, dotychczas communications & business director w agencji SMG Polska, objął nowo utworzone stanowisko innovation catalyst directora. W nowej roli zajmie się tworzeniem nowatorskich produktów, partnerstw i rozwiązań biznesowych dla klientów, m.in. we współpracy ze startupami.

Sławomir Szwaj będzie diagnozował wyzwania biznesowe klientów SMG, by następnie w oparciu o znajomość środowiska startupów i powstających na rynku innowacyjnych rozwiązań technologicznych tworzyć usługi i nowe modele biznesowe, odpowiadające na potrzeby marketerów.

- Misją naszej agencji jest realizowanie rozwiązań skutecznie rozwijających biznes klientów, a innowacyjność nigdy wcześniej nie była tak istotnym warunkiem rozwoju przedsiębiorstw.  Reklamodawcy coraz częściej sygnalizują nam potrzebę poszukiwania nowatorskich modeli, projektów, narzędzi i idei wspierających marketing i sprzedaż. Żeby odpowiadać na te oczekiwania trzeba posiadać zarówno wiedzę strategiczną jak i naturalną potrzebę wytyczania nowych ścieżek i znajdowania innowacyjnych i efektywnych rozwiązań - mówi Piotr Piętka, prezes zarządu SMG Polska.

W związku z nowym zakresem odpowiedzialności Sławomir Szwaj będzie również dbał o propagowanie innowacyjności w SMG. Zajmie się inspirowaniem pracowników agencji do współtworzenia nowatorskich produktów oraz promocją projektów tworzonych przez startupy wewnątrz SMG.

Szwaj pracuje w SMG od 2012 roku, poprzednio pełnił w firmie funkcje senior communications managera i communications & business directora. Wcześniej przez ponad 7 lat związany był z domem mediowym OMD Media Direction, gdzie m.in. pełnił funkcję group account directora. Współtworzył kampanie, które były nagradzane i nominowane w konkursach Effie Awards i Media Trendy.

Autor:bg

Więcej informacji:Sławomir Szwaj, SMG

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas