Prasa2010-07-30
2

”Śledczy” - nowe pismo pod marką „Focusa”

Wydawnictwo G+J Polska wprowadziło w piątek na rynek nowy magazyn pt. “Śledczy”. Jest to pismo o charakterze reportersko-śledczym ukazujące się jako wydanie specjalne “Focusa”.

- „Śledczy” to pismo specjalizujące się w tropieniu zagadek kryminalnych, skandali i afer na styku świata przestępczego i politycznego. Na łamach „Śledczego” będziemy przypominali o zapomnianych i niewyjaśnionych dochodzeniach – zapowiada Artur Górski, redaktor prowadzący nowego tytułu, który jest jednocześnie dziennikarzem miesięcznika „Focus Historia”.

W magazynie znaleźć można m.in. artykuły śledcze (w pierwszym numerze opisano sprawę uprowadzenia Eweliny Bałdygi, córki potentata mięsnego z Mazowsza), raporty tematyczne, fotoreportaże, a także materiały historyczne. Felietonistą tytułu został słynny polski negocjator policyjny Dariusz Loranty, a teksty do pierwszego wydania napisali znani dziennikarze śledczy Piotr Pytlakowski, Bogusław Wołoszański, Ewa Ornacka, Andrzej Gass, Wojciech Sumliński czy Igor Miecik

Pierwszy numer pisma liczy 100 stron. Ukazał się w nakładzie 100 tys. egzemplarzy i pozostanie w sprzedaży do 30 września br. Kolejny numer ma ukazać się w październiku br. Tytuł kosztuje 6,90 zł.

Pierwszemu wydaniu „Śledczego” towarzyszy wsparcie promocyjne, które obejmuje punkty sprzedaży Empik i HDS oraz prasę („Auto Świat”, „Logo”, „Top Gear”, „Chip”, „Newsweek” i „Wprost”). Prowadzone są też działania autopromocyjne w tytułach G+J: „Focus”, „Focus Ekstra”, „Focus Historia” i w serwisie Focus.pl. Za kreację i mediaplan odpowiedzialny był Dział Marketingu G+J Polska.

Autor:pp

Więcej informacji:Śledczy, Focus, G+J Polska, Artur Górski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas