Reklama2012-01-18
6

Słodka kobieca tajemnica reklamuje Winiary Pomysł na… Panna Cotta (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamująca deser Winiary Pomysł na… Panna Cotta z sosem truskawkowym. Akcję na zlecenie Nestlé Polska przygotowały firmy Publicis i MEC.

W kampanii deseru Winiary Pomysł na… Panna Cotta z sosem truskawkowym wykorzystywany jest spot, w którym przyjaciółki zachwycają się wyśmienitym deserem przygotowywanym przez jedną z nich. Okazuje się, że słodka tajemnica tkwi w promowanym produkcie. Reklama zwraca uwagę na wspaniały smak, łatwość przygotowania i atrakcyjny wygląd wszystkich deserów Winiary Pomysł na…: Panna Cotta z sosem truskawkowym, Creme Caramel z sosem karmelowym i Tiramisu z sosem o smaku amaretto.



Akcja reklamowa od 16 stycznia obejmuje ogólnopolskie i tematyczne kanały telewizyjne. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor:tw

Więcej informacji:Winiary Pomysł, Winiary

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas