Radio 2016-05-04
24

Słuchacze niezadowoleni ze zmian w Trójce wywindowali „Kocham wolność” na szczyt „Polskiego Topu Wszech Czasów”

Pierwsze miejsce w prezentowanym we wtorek w radiowej Trójce „Polskim Topie Wszech Czasów” zajęła piosenka „Kocham wolność” Chłopców z Placu Broni. Stało się tak dzięki akcji zorganizowanej na fanpage’u „Ratujmy Trójkę” zrzeszającym słuchaczy niezadowolonych z ostatnich zmian w rozgłośni.

Akcję głosowania na „Kocham wolność” ogłoszono na fanpage’u „Ratujmy Trójkę” 17 kwietnia. - Pokażmy, że jesteśmy wyjątkowo zmobilizowaną i zjednoczoną grupą słuchaczy, którzy nie odwrócą się od Trójki tylko dlatego, że nowy Zarząd zapowiada i przeprowadza w niej zmiany! To ważne, abyśmy w tym wyjątkowym czasie byli w stanie porzucić swoje prywatne preferencje i faworytów. Dziś liczy się nasza jedność! - wyjaśnił administrator fanpage’a. - Istotne, abyśmy głosowali na ten JEDEN JEDYNY utwór, bo dzięki temu ma on szansę wyprzedzić inne i znaleźć się na samym TOPIE - zachęcał.

 

Fanpage „Ratujmy Trójkę” działa od początku br., tuż przed wejściem w życie tzw. małej nowelizacji ustawy medialnej, w efekcie której zmieniły się zarządy i rady nadzorcze mediów publicznych (nowe powołał minister skarbu państwa). Z Trójki odeszła poprzednia dyrektor Magda Jethon, powołana na to stanowisko Paulina Stolarek-Mara zrezygnowała po miesiącu, natomiast od początku kwietnia dyrektorem jest Adam Hlebowicz, a jego zastępczynią Sylwia Krasnodębska. Od lutego poranny „Salon polityczny Trójki” zamiast Marcina Zaborskiego prowadzi Paweł Lisicki, natomiast w marcu zwolniono ze stacji Jerzego Sosnowskiego.

Pod koniec marca na profilu wystosowano apel do prezes Polskiego Radia Barbary Stanisławczyk o cofnięcie zmian w Trójce. Petycję podpisało ponad 41 tys. osób.

We wtorek przez cały dzień w Trójce emitowany był „Polski Top Wszech Czasów”, złożony ze 100 piosenek wybranych przez słuchaczy stacji. Na pierwszym miejscu znalazła się właśnie „Kocham wolność” Chłopców z Placu Broni, która w zeszłorocznym zestawieniu była na 27. pozycji.

Fanpage „Ratujmy Trójkę” ma obecnie 45 tys. użytkowników.

 

Według danych Radio Track w pierwszym kwartale br. udział Trójki w rynku radiowym pod względem słuchalności wyniósł 8,6 proc.

Autor: tw

Więcej informacji: Polskie Radio, Trójka

KOMENTARZE (24) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas