Radio2021-03-26
24

Trójka straciła ponad połowę słuchaczy w grupie 50-75 lat, Radio Maryja z największym wzrostem

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku od 50 do 75 lat w okresie od grudnia ub.r. do lutego br. było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło Radio Maryja, a zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w grupie wiekowej od 50 do 75 lat w okresie od grudnia 2020 roku do lutego 2021 roku wyniósł 26,2 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik wzrósł o 0,7 pkt. proc. - wynika z danych Radio Track Kantar Polska, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło Radio ZET, którego udział w rynku zmniejszył się o 0,5 pkt. proc. do 12,2 proc.

Podium uzupełnia Jedynka. Udział tej stacji zwiększył się o 0,7 pkt. proc. do 11,2 proc.

W czołowej piątce znalazły się jeszcze: sieć Audytorium 17 (do góry o 0,7 pkt. proc. do 7,3 proc.) i TOK FM (+ 0,5 pkt. proc. do 3,8 proc.), które awansowało z szóstej lokaty.

Radio Maryja wyprzedziło Trójkę

Z dziesiątego na siódme miejsce awansowało Radio Maryja, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu - o 0,8 pkt. proc. do 3,3 proc. udziału.

Zdecydowanie najwięcej straciła Trójka, której wynik zmalał o 3,6 pkt. proc. do 2,6 proc. Stacja w rankingu spadła z lokaty piątej na dziewiątą.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od grudnia 2020 roku do lutego 2021 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Autor:MK

KOMENTARZE(24)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas