Reklama2018-05-22
0

Spółdzielnia Mleczarska Ryki promuje się kampanią „Smaczki Językowe Profesera Ryckiego”

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa SM Ryki, prowadzona pod hasłem „Smaczki Językowe Profesera Ryckiego”. Działania przygotowały GOLFiLEW, Bomaye, Platige Image i Blueway Com.

Format reklamowy TiVi Ryki z udziałem Profesera Ryckiego – eksperta w dziedzinie języka i smaku - został zapowiedziany już w zeszłym roku. Tytułowy bohater opowiada w spocie o wybranych poetach piszących o... serze.

Reklamę można oglądać w wybranych stacjach telewizyjnych.

Za koncepcję kampanii odpowiada team kreatywny GOLFiLEW, czyli Magdalena Goll i Cezary Filew. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Bomaye, postprodukcją Platige Image, a za zakup mediów odpowiada Blueway Com.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas