Reklama2019-02-06
0

„SMS-y mogą pokonać raka” w kampanii Fundacji Onkologicznej Alivia (wideo)

Fundacja Onkologiczna Alivia rozpoczęła kampanię pod hasłem „SMS-y mogą pokonać raka”. Zrealizowała ją pro bono agencja Ogilvy.

- Nowa kampania ma zachęcić wszystkich do dostrzeżenia społecznego problemu, którym jest rosnąca liczba pacjentów z chorobami nowotworowymi, również w ich najbliższym otoczeniu. W komunikacji podkreślone zostało znaczenie zaangażowania osób zdrowych w poprawę sytuacji chorych. Choroba nowotworowa budzi lęk u każdego, jednak wsparcie pozwala przekształcić strach w determinację i odwagę i w ten sposób pomóc w walce z chorobą - mówi Agata Polińska, pacjentka, wiceprezes Fundacji Onkologicznej Alivia i dodaje - Solidarność można wyrazić w prosty sposób, wysyłając SMS i dowiadując się jak można wesprzeć chorych. Kampania zachęca, by osoby zdrowe solidarnie z pacjentami stanęły do walki z rakiem.

Kampania obejmie telewizję, prasę, radio, digital, outdoor. Kampanię mediowo wspierają TVN Media, AMS, BE Media, Ad Motion.

Od strony kreacji przygotowała ją agencja Ogilvy i jej zespół w składzie: Maciej Twardowski - executive creative director, Filip Mazur - copywriter, Maciej Biedron - art director, Aleksandra Główczynska - producent oraz Urszula Spiewak i Roksana Kałużna z działu client service.

Twórcą modelu postaci raka jest studio Platige Image, spot reżyserował Aliaksandr Sasha Kanavalau, a produkcję i postropodukcję przygotowały studia: Film Fiction, Orka oraz Cafe Ole. Muzyka „Purity od Silence” autorstwa Christian Reindl, Alina Paulsen, w wykonaniu  Christian Reindl, Ruuth & Lucie Paradis.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas