Internet2018-04-25
321

Snapchat wprowadza opcję "Kup"

W aplikacji Snapchat pojawił się nowy przycisk "Kup", który ma służyć reklamodawcom do generowania sprzedaży za pośrednictwem platformy.

Opcja "Kup" pojawia się w aparacie aplikacji. Narzędzie jest na razie w fazie testów. Przycisk sprawdza m.in. Adidas oraz marka kosmetyczna Clairol.

Dzięki nowej opcji firmy mogą zapewnić sobie zwrot z inwestycji w reklamy na Snapchacie i zyskiwać nowych klientów, zwłaszcza z młodszych grup wiekowych, wśród których platforma jest nawet popularniejsza niż Facebook (chodzi tu głównie o rynek amerykański).

W lutym tego roku twórcy Stories Snapchata otrzymali narzędzia analityczne pozwalające na ocenę zaangażowania odbiorców w konkretne materiały. Dzięki nim mogą monitorować popularność konkretnej publikacji czy dane demograficzne widzów.

W czwartym kwartale ubiegłego roku spółka Snap, właściciel Snapchata, zanotowała przychody o 72 procent wyższe niż rok wcześniej, a liczba użytkowników odwiedzających codziennie serwis wzrosła o 18 procent. W tym okresie strata netto wyniosła 350 milionów dolarów, a w całym 2017 roku – ponad 3,4 miliarda.

Autor:jd

Więcej informacji:Snapchat

KOMENTARZE(321)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas