Reklama2011-11-10
1

So What będzie promować produkty Herbapolu Pruszków

Przez najbliższy rok agencja So What prowadzić będzie program marketingowy zwiększający dostępność i popularność produktów Herbapolu Pruszków. Działania obejmą przede wszystkim apteki.

Akcja przygotowana przez So What dla Herbapolu Pruszków zakłada głównie rabaty uzależnione od wielkości zamówienia lub - w zależności od decyzji właściciela lub kierownika apteki - ich zamianę na premiowane punkty. Na potrzeby projektu opracowano platformę internetową, która umożliwia import zamówień bezpośrednio z programu FarmaProm, obsługującego większość hurtowni i dostawców z branży farmaceutycznej. Dzięki temu aptekarze mogą przeglądać historię swoich zamówień oraz naliczone punkty, a także wybierać i zamawiać stosowne premie.

Koncept akcji został sprawdzony i oceniony pod kontem zgodności z prawem przez kancelarię Domański Zakrzewski Palinka. Z ramienia So What działania dla Herbapol Pruszków nadzoruje Katarzyna Hajdukiewicz. Agencja zdobyła to zlecenie w ramach działań new businessowych.

Autor:tw

Więcej informacji:So What, Herbapol Pruszków, Herbapol

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas