Internet 2020-04-30
1

Netflix zapowiada serial "Social Distance" o życiu w izolacji w dobie koronawirusa

Fot. Pixabay Fot. Pixabay

Netflix szykuje serial o życiu w izolacji domowej w czasie światowej pandemii koronawirusa SARS-CoV-2. Za serię o roboczym tytule "Social Distance" odpowiadają twórczynie "Orange Is the New Black".

W obliczu trwającej pandemii koronawirusa Netflix nie zasypia gruszek w popiele i już szykuje serial o społecznej izolacji z powodu Covid-19.

Antologia "Social Distance" będzie zbiorem niepowiązanych ze sobą bezpośrednio historii, skupionych jednak wokół jednego tematu.

Seria będzie przygotowana w warunkach całkowicie zdalnych - od napisania scenariusza, przez reżyserię i kręcenie zdjęć po etap postprodukcji serii.

"Social Distance" w życiu w czasie pandemii

Serial skupi się na pokazaniu, jak wygląda codzienne życie fikcyjnych bohaterów w czasie pandemii, ze wszystkimi niedogodnościami i trudnymi emocjami. - Doświadczenie społecznej izolacji jest obecnie uniwersalne, lecz żadna indywidualna historia nie jest taka sama - mówią twórczynie "Social Distance". - Chcielibyśmy stworzyć serialową antologię, w której opowiemy o sytuacji, w jakiej wszyscy się znaleźliśmy – zaprezentujemy unikalne, osobiste, głęboko ludzkie historie, pokazujące jak żyjemy osobno, wszyscy razem - dodają.

Za prace nad serią odpowiadają Jenji Kohan, Tara Herrmann i Blake McCormick. Showrunnerką serii jest Hilary Weisman Graham ("Kidding", "Kości"). Wszystkie twórczynie pracowały w przeszłości nad hitowym serialem Netfliksa "Orange id The New Black", który opowiadał o więźniarkach stanowego zakładu karnego w USA. Reżyserem "Social Distance" jest Diego Velasco.

Netflix nie podał jeszcze dodatkowych szczegółów nowego serialu, w tym daty premiery czy obsady.

Potężne wydatki Netfliska na oryginalne treści w 2020 roku

W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował rekordowe wyniki: wzrost liczby subskrybentów o 15,77 mln do 182,86 mln, 5,77 mld dolarów przychodów i 709 mln dolarów zysku netto.

W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.

Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.

Według badania Gemius/PBI w marcu br. przeglądarkowa wersja Netflixa miała w Polsce 5,38 mln użytkowników i 82,5 mln odsłon, a aplikacja mobilna - 1,09 mln użytkowników.

Autor: jd

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas