PR2020-10-27
0

SoDA klientem Good Division

Do grona klientów Good Division dołączyła organizacja SoDA (Software Development Association Poland), zrzeszająca pracodawców z branży IT.

W ramach stałej obsługi, agencja wesprze organizację w działaniach public relations, public advocacy, komunikacji digital oraz przygotowaniu koncepcji wirtualnych eventów.

Ze strony agencji za realizację działań dla klienta odpowiada Jolanta Piela (strategia) i Justyna Śnieżek (komunikacja).

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją wizerunkową w kluczowym dla nas momencie. Rośniemy w siłę, a do SoDA dołączają kolejne organizacje - w tym te duże, prężnie działające na wielu rynkach,  jak np. Microsoft, ale też mniejsze software house’y. Wierzymy, że dzięki ekspertom z Good Division zwiększymy widoczność wszystkich firm członkowskich i wspólnie zadbamy o ich wizerunek. Naszym celem jest również wypromowanie najlepszych praktyk oraz profesjonalistów z polskiej branży IT - mówi Łukasz Czajkowski, head of growth w SoDA.

SoDA powstała w 2018 roku. Obecnie Organizacja zrzesza ponad 100 firm o kapitale polskim i zagranicznym działających na terenie całego kraju. Misją SoDA jest integracja polskiej branży IT, reprezentacja i działanie na rzecz jej rozwoju  oraz promocja Polski jako wiodącego rynku IT na arenie światowej.

Good Division zostało wybrane do obsługi w wyniku wygranego przetargu.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas