Reklama2018-02-23
0

Soki Ogrody Natury z nowym logo i etykietami

Producent soków owocowych i warzywnych Ogrody Natury wprowadził na rynek swoje produkty ze zmienionym designem etykiet oraz logo marki.

Odświeżona etykieta soków została zaprojektowana w stylu eco, nawiązując do naturalności produktu. W jej centralnym punkcie znalazła zaprezentowano główne składniki soków oraz informację o zawartości konkretnych witamin. Ważnym elementem nowej etykiety jest też wyszczególniony napis „Sok 100%".

Z logo usunięto ozdobniki graficzne i uproszczono czcionkę. Zmianie uległ również kształt szklanych butelek. Pozostano natomiast przy dotychczasowej pojemności wynoszącej 225 ml oraz recepturze soków.

Jako pierwsze w nowej odsłonie zostały wprowadzone na rynek nektar z czarnej porzeczki, sok z jabłek, jabłek i jeżyn, jabłek i aronii oraz sok z grejpfruta. Z czasem na sklepowych półkach pojawią się w odświeżonej formule pozostałe smaki.

Autor:jd

Więcej informacji:Ogrody Natury, Marvit

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas