Reklama2020-03-06
0

Nowe Somersby inspirowane różowym winem

W portfelu marki Somersby (Carlsberg Polska) pojawił się nowy wariant - Somersby Sparkling Rosé.

Somersby Sparkling Rosé, inspirowany różowym winem, ma delikatny kolor i smak. Orzeźwiający charakter nadają mu też bąbelki, zawiera 4,5% alkoholu.

W 2019 roku sprzedaż marki zwiększyła się wolumenowo o 34%. Z kolei kategoria piw smakowych, zarówno alkoholowych i bezalkoholowych wariantów, odnotowała w Polsce w roku poprzednim w porównaniu do 2018 wzrost wolumenowo o ponad 19 proc. – podsumowuje Aleksandra Borek, brand manager Somersby.

Nowe Somersby z kampanią reklamową

Nowy wariant Somersby pojawił się na rynku na początku marca, sprzedawany jest w szklanych butelkach bezzwrotnych o poj. 0,4l oraz puszkach o poj. 0,5l.

W ofercie marki znajdują się jeszcze warianty: Somersby Mango&Lime, Somersby Apple, Somersby Blackberry i Somersby Watermelon, a także wariant bezalkoholowy Somersby Pear 0,0%.

Wprowadzeniu na rynek nowego wariantu będzie towarzyszyć kampania reklamowa w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych.

Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative, za kreację odpowiada Grey Group Poland. Działania w internecie i w mediach społecznościowych prowadzi agencja Kamikaze.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas