Sony Interactive Entertainment (SIE), właściciel marki PlayStation, odnowił umowę na sponsoring Ligii Mistrzów UEFA. Trwające od 20 lat partnerstwo przedłużono do sezonu 2020/2021.
Umowa między Sony a UEFĄ obejmują również sponsoring Superpucharu UEFA, Ligi Młodzieżowej UEFA i Mistrzostw UEFA w Futsalu.
- Współpraca z UEFA jest dla nas niezmiernie ważna. Liga Mistrzów UEFA to najbardziej prestiżowe klubowe rozgrywki piłkarskie w Europie. Mamy świadomość, że wielu graczy podziela naszą pasję do piłki nożnej, która ma kluczowe znaczenie dla marki PlayStation - komentuje Jim Ryan, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu i sprzedaży na rynkach światowych Sony Interactive Entertainment.
Z okazji odnowienia umowy, Sony przygotowało specjalną aktywację dla fanów. Do wygrania dwa bilety na mecz finałowy Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2018/19, który odbędzie się w Madrycie. Nagroda obejmuje również koszty podróży i zakwaterowania.
Sony Interactive Entertainment sponsoruje UEFA od 1998 roku.