Reklama2014-02-12
1

Sosy Łowicz reklamowane jako „numer 1 w Polsce” (wideo)

W telewizji, internecie i prasie ruszyła kampania reklamowa sosów do potraw Łowicz (produkowanych przez Agros-Novę). Akcję przygotowały agencja Brandplace i dom mediowy MediaCom Warszawa.

W nowej kampanii sosów Łowicz prezentowane są ich dwie linie: klasyczne oraz włoskie sosy premium (Arrabbiata, Puttanesca i Basilico).

Reklamy przekonują, że są one najczęściej w swojej kategorii wybierane przez Polaków, a ich pyszny smak wynika z zastosowania wyjątkowych składników.

Akcja reklamowa zaczęła się 10 lutego i potrwa do 24 marca. Obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasę kobiecą (m.in. „Twój Styl”, „Uroda”, „Grazia”, „Viva!”, „Wysokie Obcasy”, „Gala”, „Kuchnia”) oraz internet (największe portale,  serwisy tematyczne).

Kreację kampanii przygotowała agencja Brandplace, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

Więcej informacji:Łowicz, Agros-Nova

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas