Prasa2015-01-16
2

Spada sprzedaż prasy męskiej. „Logo” traci najwięcej

W październiku 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „Logo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w październiku 2014 roku wyniosła 52 169 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 6,59 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 18,01 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 35 666 egz.

Na podium uplasował się miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska), który rok wcześniej był czwarty. Jego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 13,35 proc. do 29 975 egz.

Zaś czwarte miejsce zajęło „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 29,13 proc. do 26 729 egz. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Natomiast wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w październiku ub.r. wyniosła 22 325 egz., po spadku o 10,11 proc.

Z kolei wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) zmalał o 7,72 proc. do poziomu 12 413 egz.

Zobacz tabelę


Także w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo” - było to 17,98 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas