Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Spada sprzedaż prasy męskiej. „Logo” traci najwięcej
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Kolega dostanie za teścik spod małego palca tyle, ile dziennikarz na śmieciówce za 2 tygodnie pracy. Ot i całe wytłumaczenie dlaczego w tym medialnym grajdołku nie ma już nawet studentów na darmowych stażach, aby harowali na kilka redaktorskich premii za dobrą sprzedaż.
Niestety, ale poziom dziennikarstwa sięgnął bruku... Wszystko ogrywane barterami i śmieciówkami...