Prasa2015-12-25
5

Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych. „Tele Tydzień” poniżej 800 tys. egz.

W październiku 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był niezmiennie „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku br. uplasowała się na poziomie 771 219 egz., co oznacza spadek względem października ub.r. o 5,12 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 6,36 proc. i ustabilizowała się na poziomie 325 735 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w październiku 2015 roku wyniósł 171 745 egz., po spadku o 7,84 proc.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 15,90 proc. i wyniosła 84 338 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Zobacz tabelę

W październiku br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tygodniki telewizyjne odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier TV” - było to 4,43 proc.

Zobacz tabelę


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas