W maju br. liderem sprzedaży wśród miesięczników budowlanych iwnętrzarskich były "Cztery Kąty" (Agora). Największy wzrost wsegmencie zanotował magazyn "Ładny Dom" (Agora).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Cztery Kąty" wmaju br. wyniosła 91 119 egz. i była o 11 proc. niższa niż wanalogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął magazyn budowlany "Murator"(Murator), który sprzedał się w ilości 84 543 egz. (spadek o 2proc.).
Największy wzrost w segmencie zanotował magazyn "ŁadnyDom" (Agora) - w górę o 20 proc.
Porównując dane z maja br. do danych z poprzedzającego miesiącawidać, że najwięcej zyskał magazyn "M jak mieszkanie".