Telewizja2009-04-14
0

Spadły wpływy reklamowe Polsatu, więcej zarobiły kanały TVP i TVN

Liderem wpływów reklamowych w marcu b.r. była telewizja TVN. Stacjazarobiła cennikowo 276,5 mln złotych, drugie miejsce z 219,4 mlnzłotych przypadło Polsatowi. Wśród stacji tematycznych na pierwszymmiejscu znalazła się VIVA Polska - wzrost o 195 proc.

TVN, w porównaniu do marca 2008 r., zarobiła więcej o 13,8proc.. Telewizja Polsat miała wpływy niższe o 21 proc - wynika zdanych TNS OBOP dla Wirtualnemedia.pl. Więcej niż przed rokiemzarobiły stacje TVP1 (167,2 mln, wzrost o 27 proc.) i TVP2 (120,9mln, wzrost o 25 proc.).

Liderami wzrostu w marcu 2009 r. były stacje Viva Polska (195proc.) oraz TVN Style (86 proc.). Duży spadek zanotowała 4funTV (30proc.).

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę

Najwięcej na reklamę wydały Unilever Polska, PTK Centertel iPolkomtel.
Zobacz tabelę


Zobacz tabelę



Wszystkie dane mają charakter cennikowy. Nie uwzględniająudzielanych rabatów.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas