Reklama2010-08-04
0

Śpiewające sztućce reklamują afrykasy Łowicza (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa afrykańskich sosów gotowych marki Łowicz. Akcję – obejmującą telewizję i punkty sprzedaży – przygotowały agencja reklamowa DDB i dom mediowy MediaCom.

Rozpoczęta właśnie kampania sosów gotowych marki Łowicz reklamuje ich dwa nowe warianty – afrykasy o egzotycznych, afrykańskich smakach. Przekaz opiera się na wizerunku radosnej rodziny i śpiewających sztućców. Celem kampanii jest jednocześnie odświeżenie wizerunku całej kategorii sosów gotowych Łowicza.



 

Akcja obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne z pakietu At Media) oraz punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Autor:tw

Więcej informacji:afrykasy, Łowicz, marka Łowicz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas