Telewizja 2021-01-26
11

Polsat powołał spółkę Polsat Talenty

Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat

W Grupie Polsat utworzono nową spółkę - Polsat Talenty, która ma odpowiadać za współpracę z artystami i prezenterami stacji. Ma także zajmować się poszukiwaniami nowych talentów. Prezesem zarządu została Katarzyna Wajda.

Jak informuje nadawca, zatrudnianie nowych artystów i prezenterów oraz współpraca z obecnymi będzie odbywała się poprzez spółkę Polsat Talenty. Za koncepcję działania spółki odpowiada prezes zarządu Telewizji Polsat, Stanisław Janowski.

- Chcemy rozwijać nasze relacje z obecnymi czy przyszłymi gwiazdami i wykorzystywać do tego potencjał całej naszej Grupy. Celem jest zbudowanie modelu, w którym nasza współpraca będzie długofalowa i maksymalnie szeroka i nie będzie ograniczona do obecności artysty czy prezentera wyłącznie w danym programie - komentuje Janowski.

Spółka Polsat Talenty będzie współpracowała z Telewizją Polsat, telewizją internetową IPLA, Interią, biurem reklamy Polsat Media. Partnerami będą także Stowarzyszenie Program Czysta Polska i Fundacja Polsat.

Katarzyna Wajda prezesem Polsat Talenty

Prezesem zarządu Polsat Talenty została Katarzyna Wajda, która będzie łączyła tę funkcję z wykonywaniem obowiązków zastępcy dyrektor programowej Telewizji Polsat. W zarządzie zasiada również - jako wiceprezes - Janusz Sabaj, który był m.in. współtwórcą działu współpracy z gwiazdami w ramach Aliganza Fashion Agency.

- Za każdą gwiazdą stoi zespół profesjonalistów, którzy kształtują jej medialny wizerunek, opracowują i realizują strategię marketingową, zabiegają o kontrakty reklamowe. W Polsat Talenty wykorzystując potencjał Grupy, będziemy mogli zaoferować gwiazdom - czy to obecnym czy przyszłym - jeszcze więcej możliwości współpracy - stwierdza Katarzyna Wajda.

Sabaj dodaje natomiast, że przygotowywane przez spółkę strategie będą dotyczyły obecności gwiazd w ponad 30 kanałach Telewizji Polsat, ale i szeroko rozumianej działalności medialnej.

Wśród zadań spółki będzie m.in. zarządzanie budżetem potrzebnym do realizacji strategii dla osób już współpracujących z Telewizją Polsat, a kolejnym - poszukiwanie i pozyskiwanie nowych talentów.

W pierwszej kolejności mają zostać uregulowane zasady współpracy stacji z najpopularniejszymi prezenterami.

W 2020 roku wśród widzów oglądających tylko naziemną telewizję cyfrową Polsat zanotował udział w rynku oglądalności na poziomie 10,14 proc., po spadku o 15,78 proc.

Autor: NB

KOMENTARZE (11) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas