Telewizja 2017-02-21
17

40 gwiazd, dziennikarze „Wydarzeń” i redakcji sportowej w wiosennym spocie Polsatu (wideo)

Aktorzy serialu „Niania w wielkim mieście”, fot. Polsat Aktorzy serialu „Niania w wielkim mieście”, fot. Polsat

Telewizja Polsat zaprezentowała spot wizerunkowy, w którym ponad czterdzieści gwiazd stacji oraz dziennikarze „Wydarzeń” i redakcji sportowej promują wiosenną ramówkę w lesie tropikalnym.

Bohaterowie trwającego minutę spotu występują pośród egzotycznej roślinności, co ma nawiązywać do lasu tropikalnego. W materiale wykorzystano utwór pt. „Rzuć to wszystko co złe” śpiewany przez Zbigniewa Wodeckiego. Artysta pojawia się także w ostatniej scenie i gra na trąbce.

W spocie wizerunkowym Polsatu pokazane są gwiazdy siedmiu formatów Polsatu, takich jak: „Niania w wielkim mieście” (Magdalena Lamparska, Stefan Pawłowski, Kamilla Baar i Przemysław Sadowski), „Nasz nowy dom” (Katarzyna Dowbor, Martyna Kupczyk i Maciej Pertkiewicz), „The Brain. Genialny umysł” (Anita Sokołowska, Cezary Żak, Mariusz Pudzianowski i Jerzy Mielewski), „Przyjaciółki” (Anita Sokołowska, Joanna Liszowska i Magdalena Stużyńska-Brauer), „Idol” (Ewa Farna, Elżbieta Zapendowska, Janusz Panasewicz, Wojciech Łuszczykiewicz i Maciej Rock) i „Twoja twarz brzmi znajomo” (prowadzący Maciej Dowbor i Piotr Gąsowski oraz uczestnicy Joanna Jabłczyńska, Monika Borzym, Zofia Nowakowska, Kasia Popowska, Jakub Świderski, Krzysztof Kwiatkowski, Sławomir Zapała i Paweł Jasionowski).

Widzowie zobaczą w spocie wizerunkowym Dorotę Gawryluk i Jarosława Gugałę z „Wydarzeń” oraz dziennikarzy redakcji sportowej - Romana Kołtonia, Jerzego Mielewskiego, Karolinę Szostak i Pawła Wójcika. W spocie pojawiają się także tancerze i uczestnicy siódmej edycji reality-show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”: Mariusz Kałamaga, Tomasz Zimoch, Robert Koszucki, Marcin Korcz, Michał Malinowski, Dominika Gwit, Paulina Chylewska, Monika Mariotti, Iwona Cichosz, Natalia Szroeder i Katarzyna Sawczuk.

Założeniem twórców spotu było przygotowanie na planie lasu tropikalnego i wykonanie w tej scenerii oryginalnych efektów specjalnych. Do przygotowania scenografii posłużyło m.in. 50 palm, setka drzew bananowych, dziesiątki tropikalnych kwiatów i pnączy. Budowa lasu tropikalnego na planie spotu trwała 72 godziny. Za każdym razem las był gruntownie przebudowywany na potrzeby kolejnych scen i ujęć. W nagraniu brały udział tresowane zwierzęta - papuga ara i lemur.

Za kreację spotu odpowiadają producent Agata Tadra i Andrzej Szajewski z kolektywu PolywoodFilm, który zajął się także reżyserią. Kierownikiem produkcji był Daniel Domirski. Za kamerą stanął Robert Ceranowicz, a projekt scenografii opracowała Eliza Nowicka. Montażem offline zajęło się Znane Studio, a efekty specjalne wykonał dział oprawy graficznej Telewizji Polsat - Adam Mendyk, Wojciech Ryng i Michał Dziedzic. Korektę barwną spotu wykonał Jarosław Sterczewski, natomiast udźwiękowieniem zajął się Kamil Sajewicz ze Stereotypu.

Autor: łb

KOMENTARZE (17) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas