Telewizja2018-09-24
1

2,5 mln widzów „Sprawy dla reportera”. TVP1 liderem rynku

Nowe odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 2,46 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym, choć w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest dopiero trzecia.

Premierowe odcinki kolejnego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 6 września br. Do 20 września br. średnia widownia programu Elżbiety Jaworowicz wyniosła 2,46 mln widzów. Przełożyło się to na 18,83 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 6 września br. Obejrzało go 2,54 mln widzów.

TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem na poziomie 16,72 proc., emitujący w tym czasie „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasuje się: Polsat (11,81 proc.; „Przyjaciółki” i początek filmów fabularnych) i TVP2 (2,52 proc.; pasmo filmowe).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas