Internet 2009-04-18
0

Sprite wykorzystuje serwisy społecznościowe do muzycznej kampanii

Sprite uruchomił interaktywną muzyczną kampanię marketingową w serwisach YouTube i Facebook.

Kampanią o nazwie 'Green Eyed World' należąca do Coca-Coli marka chce zachęcić internautów do śledzenia na stronach wspomnianych serwisów poczynań Katie Vogel - mieszkanki Londynu, która chce stać się sławną piosenkarką.

Użytkownicy będą mieli możliwość komentowania i oceniania postępów robionych w muzycznej branży przez Katie w trakcie 20-odcinkowego serialu, który potrwa od maja do grudnia.

Przygotowana przez FPP we współpracy z agencją marketingową FullSIX kampania wspierana będzie na nośnikach outdoor, promocjami na opakowaniach napojów i w punktach sprzedaży, a także poprzez przygotowaną na iPhone'a aplikację.

"Zamiast powtarzania pojedynczych przekazów w mediach tradycyjnych, Sprite wspiera takie nowe doświadczenia i głębokie opowiadanie, aby z czasem przekazać podstawowe wartości naszej marki. To jest świeży model reklamowy" - stwierdził Stafford Green, szef ds. cyfrowego marketingu w Coca-Coli na Europę.

źródło: Marketing Week

Autor: km

Więcej informacji: Sprite

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas