Reklama2016-10-24
0

„Sprytne patenty” reklamują mop żółta mikrofibra Gosia (wideo)

W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamująca mop żółta mikrofibra marki Gosia. Akcję producent przygotował wspólnie z domem mediowym Intermedia.

- Po raz kolejny pokazujemy, że produkty marki Gosia wyposażone w sprytne patenty pomagają w wykonywaniu domowych obowiązków „ręka w rękę”. Mop żółta mikrofibra posiada wbudowaną gąbkę szorującą dzięki czemu mycie podłogi jest bardzo proste i efektywne. Dlatego tak ważne dla nas jest przy okazji tej, jak i wcześniejszych kampanii, podkreślenie elementu wspólnego i uczciwego podziału obowiązków w domu. Nasze produkty mają na celu ułatwić prace domowe i uaktywnić tych, którzy do tej pory nie zaliczali sprzątania do swoich obowiązków - opisuje kampanię Izabela Habram, brand manager marki Gosia.

Celem kampanii oprócz wsparcia sprzedaży tych mopów jest wzmocnienie pozytywnego, eksperckiego wizerunku marki Gosia.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja zaczęła się 17 października i potrwa do końca miesiąca. Jest realizowana w telewizji (w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN7 i kanałach tematycznych) oraz internecie (w pismach poradnikowych).

Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Intermedia.

Autor:tw

Więcej informacji:Gosia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas