W listopadzie 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gala”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w listopadzie 2016 roku wyniosła 158 068 egz. W porównaniu do listopada 2015 roku była ona niższa o 23,29 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 19,12 proc. i średni wynik na poziomie 134 120 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 18,87 proc. do 73 189 egz.
Kolejną pozycję zajął „Flesz” (również Edipresse Polska). Jego średni wynik zmalał najbardziej w zestawieniu - o 28,33 proc. do 59 472 egz.
Stawkę zamyka „Gala” (Grupa Burda) ze sprzedażą na poziomie 43 785 egz., która zanotowała wzrost wynoszący 1,67 proc. - jedyny w zestawieniu.
Zobacz tabelęW listopadzie 2016 roku w porównaniu do października 2016 roku również prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najbardziej straciła „Gala” - było to 53,66 proc. Jedyny wzrost, wynoszący 0,87 proc., odnotowało „Party”.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.