Internet2014-12-08
1

Sprzedaż Goldbach Interactive nie doszła do skutku, odchodzi Marek Parzydło

Grupa Goldbach nie doszła do porozumienia z potencjalnymi kupcami agencji Goldbach Interactive i postanowiła włączyć ją do swojej innej firmy - Goldbach Audience. Z Goldbach Interactive odchodzi część zespołu, m.in. dyrektor zarządzający Marek Parzydło.

Goldbach Interactive została wystawiona na sprzedaż przez Grupę Goldbach w połowie br., a od września prowadzono rozmowy z potencjalnymi inwestorami. - Pomimo zaawansowanych rozmów nie udało się nam uzyskać porozumienia - informuje Kirsten Dröessel, dyrektor ds. międzynarodowych Grupy Goldbach odpowiedzialna za Europę Środkowo-Wschodnią.

W konsekwencji koncern zdecydował się włączyć część Goldbach Interactive do struktur swojej sieci reklamy internetowej Goldbach Audience. - Pozostałym pracownikom oferujemy zatrudnienie przy projektach realizowanych przez Goldbach Audience bądź pomoc w znalezieniu innego miejsca pracy - opisuje Kirsten Dröessel. Nie podano, ile konkretnie osób z Goldbach Interactive przechodzi do Goldbach Audience, a ile żegna się z koncernem.

Z końcem listopada z Grupy Goldbach odszedł Marek Parzydło, dyrektor zarządzający Goldbach Interactive, który koordynował negocjacje dotyczące sprzedaży agencji.

Agencja Goldbach Interactive została uruchomiona w Polsce jesienią 2011 roku. Zajmowała się głównie e-PR-em, marketingiem społecznościowym i event marketingiem.

Autor:tw

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas