Reklama2015-01-21
8

Wojciech Kałużny na czele Grupy Goldbach w Polsce, odchodzi Kirsten Drössel

Wojciech KałużnyWojciech Kałużny

Wojciech Kałużny od lutego będzie zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego Grupy Goldbach w Polsce. Pełniąca poprzednio te obowiązki Kirsten Drössel, odpowiadająca w Grupie Goldbach za region Europy Środkowo-Wschodniej, odchodzi z firmy.

Wojciech Kałużny w nowej funkcji będzie odpowiadał za zarządzanie działalnością biznesową Grupy Goldbach w Polsce, raportując do Rolanda Wittmanna, chief strategy officera w zarządzie Grupy Goldbach.

Poprzednio Kałużny przez pół roku koordynował działania kadry zarządzającej firmą w Polsce, a przedtem jako dyrektor sprzedaży sieci reklamy internetowej Goldbach Audience odpowiadał za negocjacje agencyjne, projektował ofertę sieci oraz nadzorował pracę działów sprzedażowych. Z firmą, wcześniej działającą jako Arbomedia Polska, jest związany od 8 lat.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. Grupa Goldbach próbowała sprzedać agencję Goldbach Interactive, ale negocjacje zakończyły się fiaskiem, po czym włączono spółkę do struktur Goldbach Audience, a część pracowników na czele z dyrektorem zarządzającym Markiem Parzydło odeszła z firmy (więcej na ten temat).

Goldbach Audience współpracuje z ponad tysiącem wydawców internetowych, których serwisy mają łącznie 79 proc. zasięgu w polskim internecie. - Jesteśmy teraz w dobrej sytuacji wyjściowej do ekspansji na nowe obszary rynku przy jednoczesnym rozwoju obecnego biznesu. Tak jak w Niemczech i Austrii rozważamy stworzenie biura reklamy telewizyjnej - zapowiada Michi Frank, CEO Grupy Goldbach.

Poprzednio działalnością Grupy Goldbach w Polsce zarządzała Kirsten Drössel, która pełniła w firmie funkcję dyrektor w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Obecnie, po ponad trzech latach pracy, odchodzi ze spółki. Dalsze plany zawodowe Drössel nie są na razie znane.

Autor:tw

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas